2015/05/20 – SCRATCH
Gaur joku bat egin dogu scratchen bidez, non lehoi bat, Ander Herrera deitutakoak, gola sartu behar eban. Lan
asko egin dogu eta azkenean Herrerak gola sartzea lortu dogu. Espero
dogu umeei jokua gustatzea eta nola erabili behar dan ulertzea.
Gero eta egun gutxiago falta jakuz LHra joateko!
2015/05/14 – SCRATCH
Gaur, scratch programa erabiliz, bi ariketa ezbardin
egin doguz. Lehenengoan, futbol epaile batek futbol partida bati
hasiera emon deutso eta lehoi batek baloia bultzatu dau. Bigarrenean, lehenengoan
egin doguzan gauza egin doguz, baina oraingoan bi lehoi eta bi baloi erabiliz
eta lehoi batek, baloiagaz, futbol epaileari emon deutsa eta gorantz begira
utzi dau.
3E - Jon
Enbeita eta Aitor Mamolar
2015/05/21 – SCRATCH
Kaixo lagunok!
Gure taldea: Ander Lopezek, Natalia Gutierrezek eta Irune Zubietek
osotzen dogu.Gaur egun oso lanpetsua izan da hurrengo astean lehen hekuntzara
joan beharko dogulako. Izan ere, sratch programa erabiltzen erakutsibehar
deutsegu ume txikiei. Klase
honetan,bideo joku bt asmatu dogu: espaziontzi baten laberintoa. Araz batzuk
izan doguz internet dala eta; hala ere, arazo gehienak konpondu doguz. Horregaitik, oso
pozik gagoz gure taldearekin.
3D - Ander Lopezek, Natalia Gutierrezek eta Irune Zubietek
2015/05/13 – SCRATCH
Gaur, Scratchegaz, bi proiektu desberdin egin doguz.
Lehengoan, lehoi bat dago eta epaileak "The match begins now!" esaten
dauanean lohia, pilotari ostikada ematen deutso eta gola sartzen dau. Bigarren proiektuan, bi lehoi dagoz eta epaileak "The
match begins now!" esaten dauanean bi lehoiak pilotari ostikada ematen
deutse, baina bat, epaileari buruan ematen deutso eta lurrera jauseten da.
3D - Peio Eguskiza,
Alex Ortega
2015/05/13 – SCRATCH
Gaur, pasa dan astean euki genduzan taldeekaz, berriro LMH
5. mailara joan gara, hango ikasleei,
Scratch-arekin joku batzuk egitera. Gaurko bi jokoak pasa dan astekoak
baino komplexuagoak ziran. Umeak ia gu baino obeto erabiltzen dabe Scratch-a
beraz, oso erraz programatzen dabe, eta
egin dabezan jokuetaz gozatzeko eta erabiltzeko denbora gehiago euki dabe. Gaur izan da LMH-ra joAn garen
azkenengo eguna, oso esperientzia polita izan da, eta oso ondo pasatu dogu hango
umeekaz. Espero dogu gu irakasten saihatu garen zeozer eurak ikasi izatea.
3D - Olatz Gonzalez, Iren Aizpuru eta Iker Alonso
2015/04/29 – SCRATCH
Gaurko
klasean scratch-a erabiltzen hasi gara. Lehenengo, gaia aukeratu behar izan
dogu; guk adibidez, itsasoaren gaia aukeratu dogu. Gero, animazioak eta
pertsonaiak ipini doguz itsasoaren hondoan. Animazioen bitartez istorio bat
asmatu dogu. Azkenik, istorioari forma eman deutsagu.
3D - Valeria Ranero eta Ane
Sustatxa
2015/05/18 – SCRATCH
Gaur tekno orduan, scratch programagaz lan egin dogu. Taldekide berri bat euki dogu, Alejandra. Joko bat sortu dogu guztion arteam, labirinto bat egin dogu umeentzat. Oso ondo pasatu dogueta labirintoa oso barregarria da.
3A - Alejandra Lasso, Jon Joseba Larrañaga eta Marta Vazquez
2015/05/13 – SCRATCH
Gaur,
maiatzak 27, LMH 5.mailako ikasleei scratch-a erakustera joan gara. 3
pertsonako taldeak egin doguz eta talde bakoitzak hiru ikasle euki dauz.
Lehenengoz,
pertsonaiak zelan ipini eta gauza oinarrizkoenak erakutsi deutseguz. Hori erakutsi
ostean, praktikan ipini dogu irakasleak emondako jokuekaz. Lehenengo
jokua guk erakutsi eta gero eurek beste hiru egin dabez.
Ikasle batzuek beste
batzuek baino arinago ulertu daben arren, alkarri lagundu deutsie eta azkenean
jokuak ondo egitea lortu dabe. Bi ordu egon eta gero ikasleekaz, gure ustez
asko ikasi dabe eta ondo pasatu dabe.
3D - Uxue Atutxa eta Maialen LLuva.
2015/05/20 – SCRATCH
Kaixo, SarayNe bikotea gaituzue, 3DBH-ko ikasleak. Orain dela aste batzuk
“scratch”programatzen hasi ginan, andereñoak emandako instruziok jarraitzen saiatuz.
Pasadan astean bi ariketa barri proposatu euskuzan
andereñoak. Bi erronka hauek futbolaren inguruan izan ziren. Lehenengoa
betetzea asko kostatu jakun arren,
(datuak aldatu izan genduzalako) arazo barik betetzea lortu genduan.
Nahiz eta bigarrena betetzeko denbora asko ez izan, zerbait bidali ahal izan
genduan.
Dena den, astean zehar
asko ikasi dugu eta esperientzia onuragarria izan da. Hurrengo egunean
ikasi dugun guztia 5. mailako ikasleei erakustea espero dogu.
3D - Nerea Fernandez eta Sara Dieguez
2015/05/20 – SCRATCH
Gaurko eguna scratch erabilten oso
dibertigarria izan da. Hasteko,
hainbat gauza barri egiten ikasi dogu. Zelan bidali mezu bat, nola ipini bi
pertsonaia batera gauza bat egiten...etab. Tekno klaseetan hainbat gauza
barri ikasten doguz scratch-egaz.
Gainera, denbora oso ondo aprobetxatzen da eta klasean asko ikasteko
denbora emoten dau. Gaur bi ariketa egin doguz; lehoien jaurtiketa.
Hasteko, arazo batzuk euki doguz programatzerakoan, gauza asko desagertu
diralako. Barriro egin behar izan doguz; baina azkenean dana ondo egitea lortu dogu nahiz eta denbora
behar eta batzuetan zaila izan.
3D - Leire
Chapado eta Mario Ulles
2015/05/20 – SCRATCH
Gaur Scratch-eko bi ariketa egin
doguz. Honeek biak, futbolari buruzkoak izan dira; hau da, jokalariek baloia
jaurti behar dabe. Lehenengoan, jokalari bat, arbitro bat eta baloi bat
agertzen dira. Bigarrenean, pertsonaia berak, baloi eta jokalari berriak
gehituz. Ariketak hasi bezain laster, emondako orriak adi-adi irakurri doguz,
dana ondo ulertzeko. Ez dogu zailtasunik izan ariketa aditzeko. Adibidea egiten
hasi garanean, Herreragaz arazo txikia izan dogu; izan ere, norabidea automatikoki
aldatzen zan. Baina azkenean, adibidea ondo egitea lortu dogu. Bigarrenean,
ostera, gatzagoa egin jaku. Egia esan, praktikagaz Scratch hobeto ulertzen ari
garala uste dogu.
3D - Eider Aguillo eta Oihane Urbina
2015/05/20 – SCRATCH
Gaur teknon hurrengo asterako taldeak egin eta ariketak
prestatu ditugu. LMH5A-ra joango gara eta esperientzia oso polita izatea espero
dugu. Gaur landu ditugun arloen artean jokoak daude eta scratchen bidez
laberinto bat osotzea izan dugu erronka.
3A - Garazi Bilbao eta Ainhize
San Andrés
2015/05/20 – SCRATCH
Irene eta Mar gaituzue. Gaur "scratch" erabili dogun hirugarren eguna izan da. Aurreko bi egunetan moduan, andereñoak ariketa batzuk proposatu deuskuz eta gure erronka honeek klaseko bi orduetan betetzea izan da. Gaur Nereak komando barri bat erakutis deusku; "broadcast to" izenekoa, ariketa aurrera eroateko behar izan doguna. Programazioa behar bezala egitea lortu dogu.
Horrez gain, hurrengo bi saioetan gure zeregina zein izango dan kontatu deusku: bostgarren mailako umeei "scratch" zelan ibiltzen dan azalduko deutsegu. Irrikan gagoz joateko!
3D - Mar Molina eta Irene Campillo
2015/04/30 – SCRATCH
Scratch, bideo-jokoak diseinatzeko webgune bat da. Gaur gure "hobbie"-ei buruzko bideo-joko bat diseinatu behar izan dogu: lau animalia jarri doguz espazioan, animaliek mogitu eta soinua egiten ebelarik, Scratch-eri buruz asko ikasi dogu gaur.
3E - Ainhize Antuñano, Jaime Sampedro eta Ander Lopez del Corral
2015/05/14 – SCRATCH
Gaur Scratch-eko klasean bi joku egin doguz; lehenengoa adibide bat izan da,eta bestea joku bat.
Adibidean,
lehoia; arbitroa eta pilota bat dagoz.Hasteko, arbitroak partidua
hasten dala esaten dau; orduan, lehoiak baloiari ostiko bat emoten
deutso eta azkenik,baloia beste aldera heltzen da.
Jokuan
bardin gertatzen da baina oraingoan beste lehoi bat eta beste baloibat
argetzen dira. Bigarren lehoiak baloiari ostikoa emoten deutsanean
baloia arbitroarengana helduko da eta lurrera botako dau.
3E - Andrea Cotado eta Nerea Luvuango
2015/05/13– SCRATCH
Kaixo:
3D -Gaizka Gutierrez eta Iker Rico
2015/05/06– SCRATCH
Gaurko klasean, SCRATCHarekin hasi gara eta collage bat egin dogu zertaz doatzan apur bat jakiteko. Programa polita da eta espero dogu egunak igaro ahala gehiago jakitea, holan etorkizunean 5.mailako ikasleei klaseak eman ahal izateko.
3D - Ane Corral eta June Castillo
2015/05/11 – SCRATCH
Gaur teknologiako klasean scratch-ekin lan egin dogu ariketa berri batean. Hasteko, andereñoak azaldu deusku zelan egin behar dan eta horretarako PDF bat zabaldu dogu. PDF horretan, pausoz pauso azaltzen jaku zelan egin behar dan ariketa. Lehenengoz, hiru pertsonaia eta bi baloi egon behar dira; bi lehoi eta epailea. Epaileak esaten dauanean, lehoiek baloiak jaurti behar dabez eta ariketa amaitu eta gero, andereñoari bidali behar deutsagu.
3A - Aida Rojas eta Andrea Campa
2015/05/11 – SCRATCH
Gaur teknon, Scratch programagaz lan egin dogu. Animazio bat egiten aritu gara, Muniain, Lehoiak, baloi bat jaurti behar dau. Amaitu dogunean, bidali deutsegu Moodletik.
3A - Asier Luengo eta Jon Lamberti
2015/05/11 – SCRATCH
Scratch programa erabili gendun animazio bat sortzeko, non, lehoi batek pilota bat jaurti behar eban gola satzeko eta epaile bat egon behar zan gola adierazteko.
3A - Iker Rozas, Erlantz Perez eta Irati Ibabe
2015/04/27 – SCRATCH
Gaur Scratch programarekin hasi gara, eta interesgarria dala uste dogu, baina momentuz ezin izan dogu asko trasteatu. Bideojoku baten agiango eszenarioa diseinatu dogu eta momentuz ondo doala dirudi. Bigarren orduan, lehenengo programa amaitu dogu, eta momentuz lehenengo aldia izateko ondo daroagu.
3A - Eneritz Azkorra eta Garazi Garcia
2015/05/11 – SCRATCH
Andereñoak zer gin behar dan erakutsi deusku; hau da, ariketak egiteko modua… Gero scratch erabiltzean futbol partida bat simulatu dogu, 2 lehoi eta arbitro bategaz.
3A - Aintzane Madariaga eta Nerea Gutierrez
2015/04/30 – SCRATCH
Gu
Izaskun Valderrama eta Nerea Vázquez gara, DBH 3Eko ikasle batzuk.
Scratch
deitutako programa bategaz hasi gara lan egiten. Programa hau egiten hasteko ,
moodelen dagozan instrukzioak jarraitu doguz eta geroago, Sratchen erregitratu
gara. Egun bakoitzean ariketa bat edo bi egingo doguz. Gaur, bigarren jarduera
egingo dogu,lehengoa aurreko egunean amaitu genduelako.
2015/04/30 – SCRATCH
Kaixo, gu Maria eta Ainhoa gara DBH 3E klasekoak.Gaur, Scratch programarekin beste ariketa bat egin dogu. Lehenengo, PDF-a irakurri dogu eta gero ariketa egiten hasi gara. Oso ondo hasi gara ariketa egiten, baina amaitzen gengozanean, arazo bat euki dogu. Azkenean, aukerak aztertuz arazoa konpondu ahal izan dogu.
3E - Maria Retuerto eta Ainhoa Martinez
2015/04/30 – SCRATCH
Gu
Paula eta June gara eta klasearen antolaketa azalduko deutsugu. Hasieran, lana
hasi ahal izateko, Nereak agindu dauan moduan, moodle-en sartu gara. Hor, egin
doguna agertu da eta hobeto ulertzeko andereñoak azaldu deusku. Ondoren, gure
beharrak betetzen hasi gara. Hasieran, Scratch deitutako programarekin arazoak
euki doguz, beharbada esperientzia faltagaitik, ez baitogu kontrolatzen.
Azkenean, ahalik eta ondoen egiten saiatu gara eta lana aurrera eroatea lortu
dogu
3E - Paula Angulo eta June Laria
2015/04/30 – SCRATCH
-Lehenengo egunean ez genduan askorik egin, internet ondo ez
ebilelako, baina azkenean bi neska dantzari egin genduzan. Dantza egiten
eben eszenario batean.
-Bigarren egunean, andereñoak agindu
euskun ariketa egin genduan. Igel batek erdian biratzen eban eta bere
inguruan ahate bat egoan. Bi animaliek elkarri begietara begiratu behar
eutsen.
3E - Alba San Miguel eta Edurne González
2015/04/30 – SCRATCH
Gu Andrea Portillo eta June
Peña gara. Klasean, Scratch programa erabilten ikasten ari gara. Klasea
hastean, pasa dan egunean egindako ariketa bidali deutsagu andereñoari. Ariketa
hori, gustatzen jakuzan gauzetan oinarritzen zan. Gero, ‘’exercise 1’’ egiten
hasi gara. Ariketan, igel bat eta ahate bat ipini behar izan doguz eta
mugimenduak egin ahal izateko programatu.
Hasieran, ariketa egitea
apur bat kostatu jaku, egitea zaila zalako, baina, azkenean, lortu dogu. Klase
amaieran ‘’exercise 1’’ egiten amaitu eta andereñoari bidali deutsagu.
3E - Andrea Portillo eta June
Peña
________________________________________2013/14__________________________________2014/05/05 – SCRATCH
Ander Basaras, Eder Bengoa,
Mikel Olivares
Klasea hasi zan eta Maitek lana bialdu egin eban, gaurko eguneko lana izan
zan; atezain eta aurrelari bat egitea futbol partidu bat jokatzeko. Hasi ginan
atezainarekin eta ondo joan zan baina gero arazoak euki genduzan aurrelaria egiteko,
lehenengo ez eban ezer egiten baina denporagaz azkenean lortu gendun. Hau
bukatuta partidu bat jokatu genduan eta bigarren orduan Scratch cards-ekin
jarraitu gendun. Egin genduzan 6 card eta ondo urten jakezan guztiak. Bost
minutu falta ziranean batzen hasi ginan.
2014/05/05 – SCRATCH
DBH3A: Amane Barcena, Uxue Cuello, Izaro Markinez,
Elene Zabala. 6.A: Bingen Araukua, Mikel Aldekoa eta Idoia Abasolo.
Gu, Izaro, Uxue, Elene eta Amane, DBH 3.mailako ikasleak, lehen hezkuntzan hasi gara robotika irakasten. Lehenengo egunean ikasiko ebena azaldu geuntsen, teknoko andereñoak emondako ariketak egiten hasi ziran, gure laguntzagaz. Esan behar dogu, espero genduana baino hobeto egin ebela. Bigarren egunean, hiru ariketa egin behar izan genduzan, baina denpora faltagaitik, bi bakarrik egin genduzan. Dana dala, umeakaz, lan ona egin genduan, eta eurek be ikasi eben. Azkeneko egunean, guk prestatutako ariketak egin ebezan eta euren imaginazioa erabili behar ebenez, ondo pasatu genduan. Lan bikaina egin genduan talde osoak.
Gu, Izaro, Uxue, Elene eta Amane, DBH 3.mailako ikasleak, lehen hezkuntzan hasi gara robotika irakasten. Lehenengo egunean ikasiko ebena azaldu geuntsen, teknoko andereñoak emondako ariketak egiten hasi ziran, gure laguntzagaz. Esan behar dogu, espero genduana baino hobeto egin ebela. Bigarren egunean, hiru ariketa egin behar izan genduzan, baina denpora faltagaitik, bi bakarrik egin genduzan. Dana dala, umeakaz, lan ona egin genduan, eta eurek be ikasi eben. Azkeneko egunean, guk prestatutako ariketak egin ebezan eta euren imaginazioa erabili behar ebenez, ondo pasatu genduan. Lan bikaina egin genduan talde osoak.
2014/05/07 - LEGO WEDO eta SCRATCH
Ander Astorga, Markel Fernandez eta Erlantz
Pereira.
Gu atzo, teknologiako klasean, seigarren mailako ikasleekaz egon ginan,
robot batzuk egin genduzan, eta talde baten kontra jokatu gendun. Denbora alai
eta ondo pasatu gendun, danon artean. Beraiekin, asko ikasi dogu, adibidez:
robotak egiteko modu desberdinak… Guk irakatsi behar dogu, baina azkenean,
konturatu gabe, danok ikasten dogu zeozer.
2014/05/07 - LEGO WEDO eta SCRATCH
Nerea Coloma, Garazi Martinez de Igidua eta Naiade
Sanchez.
Gu, Nerea, Naiade eta Garazi gara, 3B-ko ikasleak. Joan dan eguaztenean,
LEGO WEDO eta SCRATCH programak erabili genduzan. Lehenik eta behin, GOAL
KICKER figura eraiki genduan, ondoren, Scratch-en programatu genduan. Hau
guztia amaiturik, beste talde baten kontra “futbol partida” bat jolastu ginen.
Azkenik, txori bat eraikitzen hasi ginan, baina ez genduan amaitu!
2014/05/07 - LEGO WEDO eta SCRATCH
Aritz Ramos, Gorka González, Jon Sagrario
Gaur, Eguazten guztiak bezala LMH-ko eraikinera igo egin gara. Gaur ariketa
desberdin bat egin dogu ikasleekin batera. Ariketa “Gol-Keeper” izenekoa izan
da, LEGO piezekin sortu dogu eta Scratch programagaz egitea lortu dogu. Ariketa
amaitzean gure “Gol-keeper”-egaz beste talde baten kontra futbol partidu baten
moduko bat egin dogu.
2014/05/09 – SCRATCH
Lander Orbea-Ivan Ubierna-Ander Unamuno.
Azken hiruhilabete honetan, barikuro, DBH 3D-ko Ander Unamuno, Ivan Ubierna
eta Lander Orbea ikasleak, lehen hezkuntzako 6B-ra joaten gara, bertako Adrian,
Itxaso eta beste ikaskide bategaz Scratch lantzera. Andereñoak txartel batzuk emon
euskuzan ariketa bat betetzeko, txartela bukatu eta umeei erakusteko. Txartel
horretan Scratch, moduko bat asmatu behar zan. Azkeneko klasean, umeekin ez
ginen egon, baina lehengo klasetan, gehien kostatzen jakona programatzea eta
animalia mugitzea zan. Guri gehien gustatu jakuna, umeak irakastea izan zan,
baita, ikustea nola egozan pozik, erabiltzen eben bitartean.
2014/05/09 - SCRATCH
Igor Congil, Unai Romero, David Tamayo
Pasa dan barikuan, maiatzak 9, Lehen Hezkuntzan bosgarren maileko ikaslekaz
lanean aritu ginan. Egin genduan lehen gauza aurkezpena izan zan, eurak Irati
eta Lucia ziran, gure aldetik Igor, David eta Unai. Ordenagailua hartu ostean
Scratch programan sartu eta azaldu geuntsen. Azalpen orokorra ulertu eben eta
lehenengo ariketa zelan egin behar eben azaldu geuntsen. Lucia eta Iratiren
zalantzak ebatzi ostean, ariketak egiten aritu ginen orduak emon arte.
2014/05/12 - LEGO WEDO eta SCRATCH
Unai Jurado, Aitor Segura, Xabier Aramendia.
Maiatzaren 12an, astelehena, Iratxe, Iker eta Olaiarekin egon ginan.
Lehenengo eta behin, Scratch programa instalatzea lortu genduan geroago
ariketarekin hasteko. Scratch programa apur bat desberdina zan guk erabili genduenegaz
konparatuta baina ulertzea azkar lortu genduan, desberdintasun handiak ez
ebazan eta. Ariketak baloia botatzen eban hanka bat eta futboleko atezain bat
egitea eskatzen euskun. Lego piezekin atezaina bere porteriarekin egin genduan
eta gero hanka bezalako bat egin genduan.
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina